Skip to Content Contact Us

נופש בטוסקנה – חופשה חלומית

להזמנת נופש בטוסקנה ממגוון הוילות שלנו לחצו כאן

או פשוט חייגו לטלפון: 03-5224990/0546863977

טוסקנה הוא חבל באיטליה המציג שלל נופים, טוסקנה ממוקמת במרכזה של איטליה וידועה כמקום רומנטי, פסטורלי ובעל קסם ייחודי באיטליה. פירנצה היא הבירה של טוסקנה. אזור טוסקנה עשיר במונומנטים מתקופת הרנסאנס, טוסקנה בולטת באמנות ואדריכלות ומציגים ציורים, פסלים, ארמונות, ככרות, כנסיות, טירות, מבצרים, וילות בטוסקנה ואתרים שונים ומגוונים המושכים את כל מעריצי האומנות אל טוסקנה, בה יוכלו ליהנות מאווירת ימי הביניים. בין גדולי האמנים מתקופות שונות הבולטים שבניהם הם: מיכאלאנג’לו, דונטלו, רפאל, בוקאצ’יו , דאנטה, ליאונרדו דה וינצ’י ועוד אומנים ואדריכלים רבים וטובים מאותה התקופה. בנוסף לכך, טוסקנה מוכרת ברחבי העולם בשל היינות הייחודיים והמשובחים המיוצרים בשטחה, בפארקים הלאומיים והשמורות המוגנות באזורה ובאווירה הפסטורלית כאילו זה עתה חזרתם בזמן לתקופת ימי הביניים. טוסקנה משלבת נופש איכותי, וילות בטוסקנה, היסטוריה, אומנות ותרבות. כמו כן, ניתן ליהנות מאטרקציות בטוסקנה לרבות מוזיאונים מרשימים, כניסה לכנסיות קדומות המציגות אדריכלות מסורתית, טירות, מצודות, ממצאים ארכיאולוגים, מסעדות ייחודיות ואותנטיות ועוד מגוון רחב של פעילויות. בנוסף לכל אלו, מציעה טוסקנה אירוח מושלם לאווירה הקסומה, לינה בוילה בטוסקנה, כמובן, שישנם וילות בטוסקנה בגדלים שונים לצרכים שונים של מטיילים. אך מה שבטוח, שוילה בטוסקנה מציעה טיול מסוג אחר, אתם נשאבים לתוך חלום קסום בוילה בטוסקנה שהיתה שייכת למשפחות אצולה מימי הביניים. אתם חשים כאילו חזרתם בזמן לאותה התקופה. יחד עם זאת, אתם מקבלים את כל אמצעי הנוחות המתקדמים ביותר בוילה בטוסקנה אך האווירה, בוילות בטוסקנה שונה ומיוחדת מאשר אירוח סטנדרטי בבית מלון. טוסקנה משולה לשכונת נווה צדק בתל אביב והוילות בטוסקנה משולות למגוון דירות בנווה צדק הנמצאות במבנים אותנתיים.

מידע על וילה בטוסקנה

לאחר שחיפשתם טיסות זולות ומצאתם, הגיע הזמן לחפש מקום לינה. נופש בוילה בטוסקנה ידוע בשמו – AGRITURISMO. כלומר, נופש באווירה כפרית, וילות בטוסקנה, בתי אחוזות בטוסקנה, בתי חווה בטוסקנה וכמובן שכל הנכסים קדומים ואותנטיים. מרבית מהוילות בטוסקנה היו בבעלותם של משפחות אצולה, עוד בתקופה בה היו משתכרים מעבודות אדמה והעיסוק המרכזי היה חקלאות. הוילות בטוסקנה, עברו שחזורים ושיפוצים, על מנת שיוכלו להתאים לאירוח מודרני, אך יחד עם זאת, שמרו בעלי הוילות בטוסקנה בקנאות רבה על המראה המקורי של הוילה בטוסקנה. שמירה על האדריכלות המסורתית והאותנטית של אותן וילות בטוסקנה היא ששימרה את קסמה הייחודי והכפרי של טוסקנה.

לנפוש בוילה בטוסקנה

נופש כפרי בבתי אחוזות בטוסקנה או בוילות בטוסקנה שונה בתכלית מחופשה סטנדרטית בבתי מלון. ישנם מספר מרכיבים שיש להתחשב בהם כדי שתוכלו לתכנן את הנופש המושלם עבורכם. אירוח בוילה בטוסקנה נמשך כשבוע ימים, בתי האחוזות, בתי החוות ווילות בטוסקנה כוללים מספר רב של חדרים ויחידות דיור המשקיפים לנוף עוצר נשימה של גנים מטופחים המאובזרים בריכת שחייה פרטית. רבים מאיתנו מחפשים פרטיות, ללא רעש ילדים, ללא עמידה ממושכת בתורי חדר האוכל של בית מלון וללא המתנה ממושכת בלובי. ובכן, השכרת וילה בטוסקנה יכולה להוות עבורכם נופש מושלם בייחוד שמסופחת לוילה בטוסקנה בריכה פרטית משלכם. גודלן של וילות בטוסקנה משתנה מוילה בטוסקנה אחת לשניה. לרוב, הוילות בטוסקנה גדולות ומרווחות ויכולות לארח בין שמונה לעשרים אנשים. וילות בטוסקנה מאובזרות בכל אמצעי הנוחות המתקדמים לאורחים לרבות מטבח מאובזר במקרר, גז בישול, תנור, כלי מטבח וסירים, מכונת כביסה, שמיכות, מצעים ומגבות וחימום מרכזי. השירות שונה מעט מבית מלון, בכך שאירוח בוילות בטוסקנה עצמאי יותר ואינו כולל החלפת מגבות ומצעים יומיומיים, אולם בתוספת תשלום ישנה אפשרות כזו גם בוילות בטוסקנה. כמו גם ארוחות, ברמה עקרונית לא מוגשות ארוחות, אולם בוילות בטוסקנה ניתן להזמין שירות שף פרטי שיגיע ויבשל עבורכם בתוספת תשלום כמובן. ישנן מסעדות שף מעולות בטוסקנה וברמה בינלאומית ממש בקרבת הוילות בטוסקנה מהן ניתן ליהנות במהלך האירוח. וילה בטוסקנה מציעה אירוח בוטיק מסוג אחר, אירוח איכותי ומיוחד המשלב אותנטיות של הוילות בטוסקנה לצד הקידמה והנוחות בשרות שמציעות וילות בטוסקנה.

גישה לוילות בטוסקנה

במידה והחלטתם לשכור וילה בטוסקנה, רצוי ואף נחוץ כי תשכירו רכב שיעמוד לרשותכם במהלך החופשה. בנוסף לכך, רצוי כי תצוידו במפה או שניתן להשכיר GPS, כמובן שאינכם לבדכם וצוות קאזה איטליה עומד לרשותכם בכל עת ובכל שעה, צוות קאזה איטליה מורכב מאיטלקים ילידי המקום המתמצאים באופן מושלם וילוו אתכם במהלך כל הנופש, מרגע הנחיתה בטוסקנה, הגעה לוילה בטוסקנה, שהות בוילה בטוסקנה ועזרה במקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה באזור. ניתן ליצור קשר עם מרכז השירות והתמיכה שלנו בטלפונים: 03-5224990 / 0546863977 נעמוד לרשותכם בשמחה מתי שתרצו.

אירוח מיוחד בוילות בטוסקנה

אנו מציעים אירועים ייחודיים במסגרת האירוח בוילות בטוסקנה כגון: חתונות, בר/בת מצווה, ימי הולדת או כל אירוע מיוחד שתחפצו לחגוג באווירה ייחודית בוילה בטוסקנה. אנו צוות קאזה איטליה מתמחים ומנוסים בהפקות אירועים בוילות בטוסקנה.

שירות כשר בוילות בטוסקנה

לאחרונה, הוספנו שירות כשר בוילות בטוסקנה עבור המגזר הדתי. אנו מתחשבים בצרכיהם של דתיים שומרי כשרות ומציעים כלים כשרים במטבח הוילות בטוסקנה, כך שגם דתיים יוכלו ליהנות מנופש קסום בוילה בטוסקנה.

נופש בטוסקנה – טיול רומנטי

עבור זוגות שמעוניינים בטיול רומנטי, וילות בטוסקנה היא מענה אופטימלי. טוסקנה ידוע כאזור רומנטי במיוחד והשהייה בוילה בטוסקנה תעצים את תחושת הביחד הרומנטי. חישבו על בישול משותף בוילה בטוסקנה, בריכה גדולה בוילה בטוסקנה שהיא רק שלכם, חדר שינה כפרי עם מיטה רחבת ידיים בוילה בטוסקנה, טרסות אותנטיות רק בוילות בטוסקנה…..אנו מבטיחים לכם שהות בלתי נשכחת בוילות בטוסקנה.

וילות בטוסקנה – בחירה מושכלת

כפי שישראל מציעה מגוון צימרים בייחוד באזור הצפון, איטליה מציעה שלל וילות בטוסקנה. מה עושים? כיצד בוחרים את הוילה האידיאלית ביותר בטוסקנה עבורנו? האם זה חתול בשק?

ובכן, שאלות אלו מטרידות נופשים רבים המחליטים לבלות את חופשתם באווירה הכפרית של וילות בטוסקנה. ראשית, חשוב מאוד לדעת היטב מה הם הצרכים שלכם, כמה אנשים נוסעים לנפוש, האם הנכם רכושניים לפרטיותכם, האם אתם מתכננים לחגוג אירוע מסוים באותה וילה בטוסקנה?

כידוע, ישנן וילות בטוסקנה יכולות להכיל שמונה אנשים וישנן כאלו שיכולות לארח שלושים אנשים, וילות בטוסקנה מציעות פינוקים שונים כאשר לכל וילה בטוסקנה יש את השירות המיוחד אותו היא מציעה, כלומר יש וילות בטוסקנה שמציעות שף פרטי ושיעורי בישול, ישנן וילות בטוסקנה שמעניקות ספא וכדומה. חשוב לחפש וילה בטוסקנה שתעניק לכם את השירות החביב עליכם, משהו שאתם לא עושים בכל יום. קיימות וילות בטוסקנה שבנויות בצורת חלוקה ליחידות דיור נפרדות, אולם הכול תחת קורת גג אחת וגינה משותפת. וילות בסוג זה תתאמנה ביותר לאלו מכם שממש רכושניים לפרטיותם ומעוניינים לבצע פעולות שגרתיות כגון: שינה ומקלחת בפרטיות מלאה.

ישנם אנשים שמגיעים לאיטליה בכדי להתחתן, לחגוג לילד/ה בר/ת מצווה, יום נישואין, יום הולדת ועוד. לשם כך מוצעות וילות ייחודיות בטוסקנה, המותאמות לאירועים קטנים ויעניקו לכם אירוע מושלם. חברת קאזה איטליה, מתמחה בנושא הפקת אירוע ייחודי בוילה בטוסקנה. החברה מכירה היטב את מאגר הוילות שלה בטוסקנה, נציגי החברה נוסעים לבחון את הוילות בטוסקנה עצמה. כך שלא תקנו “חתול בשק” ויוכלו להתאים לכם את הוילה האידיאלית בטוסקנה לנופש מושלם באיטליה.

מיקומן של וילות בטוסקנה

וילות בטוסקנה תהיינה בדרך כלל ממוקמות בכפרים מסורתיים ליד עיר גדולה ומרכזית. שכן, לינה בוילה בטוסקנה משמעה טיול עצמאי. העניין מצריך הכרת רכב, כיוון שגישה לוילות בטוסקנה אינה מתאפשרת על ידי תחבורה ציבורית. וילות בטוסקנה מציעות חנייה פרטית כך שתוכלו להיות בראש שקט וליהנות מטיול נח, כשרכב ממתין לכם בחנייה ואינכם תלויים בזמנים של תחבורה ציבורית. כמו כן, מומלץ לשכור את הרכב כבר בשדה התעופה מה שיחסוך מכם הוצאות מיותרות על הסעה מנמל התעופה לוילה בטוסקנה.

מקורן של וילות בטוסקנה

וילות בטוסקנה היו בעברן בתי חווה של עשירי טוסקנה עוד בתקופת ימי הביניים. אותן וילות בטוסקנה עברו ידיים רבות במהלך השנים עד שהתגלגלו לידיהם של בעליהן הנוכחיים שגילו למעשה את הפוטנציאל התיירותי של הנכס. כל אחד ודאי מסוקרן מה היה פה בימי הביניים? היכן ישנו? כיצד נראו בתי המגורים? איך עוצבו? ובכן, בעלי וילות בטוסקנה הקפידו על שיחזור מדויק של הוילה באןתה התקופה ושמרו בקנאות על המבנה המקורי שלה. אך יחד עם זאת, אבזרו את הוילה בטוסקנה בכל האמצעים המודרניים הקיימים כדי להעניק לנופשים את מירב הנוחיות.

חתונה באיטליה וילה בטוסקנה

מעוניינים להתחתן באווירה רומנטית בטוסקנה היפהפיה, וילה בטוסקנה הוא פתרון מושלם בייחוד שיש וילות המיועדות במיוחד לצורך העניין. ראשית יש למצוא כלה מתאימה ואם אתם מתקשים בכך תוכלו ללמוד איך להתחיל עם בחורה בשיטה ייחודית ולאחר מכן, כשתרגישו שזה זה תוכלו להתחתן בטוסקנה המהממת בוילה מפוארת מימי הביניים.

יש ברשותנו מאגר וילות בטוסקנה, תוכלו לחפש במאגר הוילות בטוסקנה ואם לא מצאתם, צרו איתנו קשר היום ונספק לכם מאגר ענק של וילות בטוסקנה.

אולי יעניין אתכם גם...

טוסקנה עם ילדים

וילות בטוסקנה עם ילדים נופש בטוסקנה הוא מונח שתמיד מפעיל את הדמיון. טוסקנה היא אחת מהמקומות הפסטורליים, האותנטיים והנחשקים ביותר באיטליה. טוסקנה משלבת בנופה יופי ים- תיכוניים, מבנים היסטוריים מפוארים ומסורתיים, אווירה כפרית ותרבות המערב. מזג האוויר בטוסקנה נעים רוב

Date published | 7 בAugust 2018
Read more

וילות בטוסקנה למשפחות עם ילדים

כיצד משיגים וילות בטוסקנה עם בריכה? כאשר הנכם פונים לחברת תיירות מסוימת במטרה שתמצא לכם וילה בטוסקנה, חשוב שתדעו מספר דברים. לא די בכך שתקבלו פרטים יבשים לגבי וילה בטוסקנה, או שיתנו לכם להציץ בתמונת וילה בטוסקנה. לפי זאת לא

Date published |
Read more
Contact 03-5224990