Skip to Content Contact Us

אטרקציות מומלצות בטוסקנה
קורטונה היא עיר קטנה ומרתקת במחוז ארצ’ו בטוסקנה שבאיטליה. קורטונה ממוקמת על גבעה ומשקיפה על אגם טרסימאנו. החומות של קורטונה מעידות על עברה האטרוסקי. זו היתה אחת משתיים עשרה הערים של אטרוריה סביבה ניתן לראות חורבות וקברים אטרוסקיים רבים. בשנת 310 לפני הספירה תפסה קורטונה עמדה נגדית לרומא, לאחר מכן עשו שלום ומאוחר יותר נהרסה קורטונה על ידי האטרוסקים ונבנתה מחדש והפכה להיות חלק מדוכסות טוסקנה.
פסטיבל השמש בטוסקנה – אטרקציה מדהימה בטוקסנה
פסטיבל השמש של טוסקנה, הוא פסטיבל מוזיקה המתקיים כל שנה בחודש אוגוסט. הפסטיבל מתקיים במסגרת אינטימית בקורטונה. זהו פסטיבל המציג תכנית מרגשת של מופעים מכל העולם, כמו גם מיצגים של אמנות, בישול, יין, בריאות, תרבות והיסטוריה מקומית.

מידי ערב מתקיימים בפסטיבל קונצרטים בהשתתפותם של מיטב האמנים המפורסמים, מרחבי העולם, בהתכנסות אינטימית של תיאטרון מהתקופה הרומנטית תיאטרו סיניורלי.

פסטיבל השמש של טוסקנה, הופק על די אומנים IMG והפסטיבל זכה בפרס טוסקנה- אמריקה (TAA) ב- 22 בספטמבר 2011. הפסטיבל קיבל פרס כאות הוקרה על תרומתו לתרבות והרחבת קשרי ידידות בין טוסקנה לארה”ב. כמו כן, הפרס מכיר באיכותו של פסטיבל השמש בטוסקנה ובתכנית האומנותית של הפסטיבל ובזכות פסטיבל זה העיר קורטונה מוכרת בעולם כולו, כאשר מידי אוגוסט פוקדים תיירים את קוטונה, במיוחד כדי להיות בפסטיבל.

להזמנת חופשה חלומית בטוסקנה לחצו כאן

אולי יעניין אתכם גם...

טוסקנה עם ילדים

וילות בטוסקנה עם ילדים נופש בטוסקנה הוא מונח שתמיד מפעיל את הדמיון. טוסקנה היא אחת מהמקומות הפסטורליים, האותנטיים והנחשקים ביותר באיטליה. טוסקנה משלבת בנופה יופי ים- תיכוניים, מבנים היסטוריים מפוארים ומסורתיים, אווירה כפרית ותרבות המערב. מזג האוויר בטוסקנה נעים רוב

Date published | 7 בAugust 2018
Read more

נקודות חשובות על טוסקנה

נקודות חשובות על טוסקנה יש שטוענים שבכדי ליהנות מקסמה ויופייה של טוסקנה צריך להתענג על הטיול לאט. חשוב להיות מודרכים על ידי המחזוריות המתמשכת של הטבע ולמעשה, להתחבר חיבור אמיתי אל הטבע. ישנם מטיילים המעדיפים לשקוע בטיולים ארוכים במיוחד בחיק

Date published |
Read more
Contact 03-5224990